حمله راکتی به منزل نماینده حزب الله در پارلمان لبنان


حمله راکتی به منزل نماینده حزب الله در پارلمان لبنان

گروه مسلح ناشناسی به منزل یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان در اطراف شهر «الهرمل» حمله راکتی کرده است.


گروه مسلح ناشناسی به منزل یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان در اطراف شهر «الهرمل» حمله راکتی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، یک گروه مسلح ناشناس به منزل «ایهاب حماده» یکی از نمایندگان پارلمان لبنان از جنبش حزب الله واقع در اطراف شهر الهرمل راکت شلیک کرد.

این خبرگزاری افزود: همزمان با شلیک یک راکت به منزل ایهاب حماده در محله «التل» در اطراف شهر «الهرمل» از سوی یک گروه مسلح ناشناس تیراندازی نیز انجام شده، اما این حمله کشته و زخمی بر جای نگذاشته است.

ارتش لبنان پس از حمله راکتی و تیراندازی، خودرو‌های گشتی را در خیابان‌های شهر الهرمل مستقر و ایست‌های موقتی را در ورودی‌های شهر ایجاد کرد.

ایهاب حماده با اشاره به اینکه در پاسگاه پلیس شهر الهرمل طرح شکایت کرده، گفت: آنچه اتفاق افتاد نتیجه خلأ امنیتی است. لحظه شلیک همراه با خانواده‌ام در بیروت بودم.

کمتر از یک ماه قبل نیز جسد لقمان سلیم، فعال سیاسی لبنان در داخل یک خودروی اجاره‌ای واقع در مسیر فرعی در شهرک «العدوسیه» در جنوب لبنان کشف شد.

رهیف رمضان، دادستان دادگاه تجدیدنظر جنوب لبنان اعلام کرد که در جسد سلیم آثار شلیک چهار گلوله در سرش مشاهده شد و هیچ کارت شناسایی همراه جسد نبود.

نیرو‌های امنیتی لبنان ضمن تحقیق درباره دو حادثه صورت گرفته طی یک ماه اخیر و ایجاد تنش در محافل سیاسی، آن‌ها را بهانه‌ای برای ایجاد بی ثباتی و اختلاف افکنی میان احزاب لبنانی اعلام کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !