امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای انتخابات سهام عدالت است


امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای انتخابات سهام عدالت است

مدیرکل اقتصادی و دارایی گفت: امروز پنجشنبه آخرین فرصت کاندیداهای انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت است. نوشته امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای انتخابات سهام عدالت است اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قدرت فیض الهی روز پنجشنبه گفت: تاکنون ۳۴ نامزد برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند و ثبت نام داوطلبان دیگر تمدید نمی‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه ۲۱ اسفندماه انتخابات هیات‌ مدیره شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت برگزار می‌شود، اعلام احراز صلاحیت نهایی فردی و اقتصادی داوطلبان تا یک هفته قبل از شروع همه‌پرسی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام می‌شود.

فیض الهی گفت: داوطلبان از میان هیات‌های علمی دانشگاهی، بازنشستگان، فعالان اقتصادی و بازرگانی بوده و نیروهای دولتی شاغل اجازه ثبت‌نام در این انتخابات را ندارند و حداقل مدرک تحصیلی هم لیسانس در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از طریق تلفن‌های همراه یک پیامک به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، با محتوای شرکت آنها در این انتخابات ارسال شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: کسانی که کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند، اجازه شرکت در همه پرسی و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند و استان‌هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

فیض الهی توصیح داد: ۶۲ درصد سهام دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، کد بورسی سجام را دریافت و اجازه شرکت در این انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت ۲۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده‌اند در انتخابات شرکت کنند.

از استان ایلام ،تعداد ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند و اجازه مشارکت در انتخابات را دارند.

منبع:ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر