چرا استقلال وارد حاشیه شد؟ پیشکسوت آبی پوشان پاسخ می دهد


چرا استقلال وارد حاشیه شد؟ پیشکسوت آبی پوشان پاسخ می دهد

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید حاشیه ها را کنار بگذارد. نوشته چرا استقلال وارد حاشیه شد؟ پیشکسوت آبی پوشان پاسخ می دهد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چرا استقلال وارد حاشیه شد؟ پیشکسوت آبی پوشان پاسخ می دهد

اصغر حاجیلو: مدیران استقلال با هم هماهنگ نیستند
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰
چرا استقلال وارد حاشیه شد؟ پیشکسوت آبی پوشان پاسخ می دهد

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید حاشیه ها را کنار بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صغر حاجیلو پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید دور شدن این تیم از حواشی می‌تواند آبی پوشان را نجات بدهد و این کار را محمود فکری به عنوان سرمربی می‌تواند انجام بدهد.

نیم فصل اول مسابقات لیگ چطور بود؟

لیگ امسال شروع خوبی داشت. بازیکنان با کیفیت فوتبال کشورمان بین چند تیم تقسیم شدند که همین موضوع باعث شد تا در بالای جدول شاهد رقابتی تماشایی باشیم. امسال شاهد بازی‌های خوبی از لحاظ فنی بودیم. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ فوتبال ما در بین تمامی تیم‌ها حضور دارند این موضوع باعث شده تا کیفیت فنی لیگ نسبت به گذشته بهتر شود. شاید تنها نقطه تاریک نیم فصل اول لیگ امسال نبود تماشاگران به دلیل ویروس کرونا بود که امیدوارم هر چه بیشتر این بیماری ریشه کن شده و تماشاگران به ورزشگاه بازگردند.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

حساسیت در فوتبال ما امسال زیاد شده. استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی دارند و این فاصله کم امتیازات می‌تواند نیم فصل دوم را زیبا و جذاب‌تر کند. به اعتقاد من آبی پوشان عملکرد خوبی در مجموع نداشتند. نوسان زیادی در لیگ داشته و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. شکست برابر سپاهان، تیم را به شدت وارد حاشیه کرد و حتی صحبت از برکناری محمود فکری هم صورت گرفت.

مشکلات مدیریتی را تاثیرگذار می‌دانید؟

مدیران باشگاه هم باید نقش آفرینی بیشتری داشته و با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه که ما از بیرون مشاهده می‌کنیم، خیلی نشان دهنده هماهنگی مدیران مجموعه نیست. ما به هواداران امید می‌دهیم و می‌گوییم همچنان از تیم حمایت کنند، اما لازمه اوج گرفتن دوباره تیم، همدلی و وفاق است که این باید از تیم مدیریتی شروع شود و به تیم فنی سرایت کند.

چه توصیه‌ای برای محمود فکری دارید؟

در استقلال نقش سرمربی همیشه بیشتر از یک سرمربی در هر تیم دیگری است و فردی که سرمربی این تیم می‌شود، باید همزمان در چند حوزه دیگر هم فعالیت کرده و چند وجهی باشد. فکری هم باید این روزها تلاش کند تا حواشی را از تیمش دور کند. من به تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانم منشا این حاشیه‌ها چیست یا کیست، اما خود فکری حتماً این را می‌داند.

بازی مس را چطور پیش بینی می‌کنید؟

مسی‌ها فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. استقلال باید هوشیارانه مقابل این تیم قرار بگیرد، حاشیه‌ها را از بین برده، شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و به آرامش کامل به دیدار مس برود. نقش فکری در این دیدار تعیین کننده است. البته مشکل استقلال در خط دفاع هنوز پابرجاست و باید کادر فنی اگر به دنبال پیروزی در دور برگشت لیگ است این مشکلات را با آرامش حل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل