روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد


روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته چهاردهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت 45 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور ( یک دور هزار متری و پنج دور هزار و 650 متری) عصر امروز پنجشنبه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور اول روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های سه سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "سهیل خان"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اسب‌های "جاستینای" و "ییلدیز گل" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار و ۶۵۰ متر ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس پنج برگزار شد، اسب "شین تیا" اول شد و اسب‌های "دان ییلدیز" و "افسون" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن کلاس ۲ و به مسافت هزار و ۶۵۰ متر برگزار شد که در پایان اسب "سان استار" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "آتلار" و "یلکین امید" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته چهاردهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۶۵۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس ۶ برگزار شد، اسب "دستینی" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "شانی" و "شایراد" به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون کلاس ۶ به مسافت هزار و ۶۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "کی دو" اول شد و اسب‌های "دلنوا" و "فرگل" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم و پایانی روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس پنج به مسافت هزار و ۶۵۰ متر برگزار شد که اسب "ماسانیا" اول شد و اسب‌های "مون راکت" و "نمسیس" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

روز دوم هفته چهاردهم این مسابقات نیز فردا جمعه /۹ اسنفد/ در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته