توزیع 100 جفت کفش در قالب طرح احسان علوی 


توزیع 100 جفت کفش در قالب طرح احسان علوی 

حمزه سهرابی گفت: در قالب طرح احسان علوی تعداد 100 جفت کفش برای کودکان یتیم و بی سرپرستی که در شرایط سختی زندگی می کنند، تهیه شده که به آنها اهدا شد.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع)، گفت: امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) با جلب کمک های مومنانه بچه های مسجدی عضو کانون ثارالله، طرح احسان علوی اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب افزود: بر همین اساس در قالب این طرح، تعداد ۱۰۰ جفت کفش برای کودکان یتیم و بی سرپرستی که در شرایط سختی زندگی می کنند، تهیه شده که به آنها اهدا شد.


وی بیان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نبود بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه آن را صرف خرید کفش برای کودکان یتیم و بی سرپرست کنیم.


سهرابی ابراز کرد: در این روز فرخنده با تاسی از سیره حضرت علی (ع) سعی کردیم شادی را مهمان دلهای تعدادی از بچه های فقیر و نیازمند کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ادامه داد: همچنین در آستانه میلاد خجسته امام علی (ع) مسجد و محله متناسب با این روز فضاسازی و آذین بندی شده و از گلدسته های مسجد نیز مولودی پخش شد.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این روز، تولید محتوا و انتشار آنها در بستر فضای مجازی بود که در همین راستا تعدادی عکس نوشت با محتوای احادیثی از امیرالمومنین علی (ع) و سبک زندگی و سیره آن حضرت تولید و منتشر شد.


سهرابی عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح ختم صلوات و ختم قرآن کریم نیز توسط بانوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری اجرا شده و ثواب این تلاوت ها هدیه به ساحت مقدس حضرت علی (ع) شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: بزرگداشت اعیاد ملی و مذهبی یکی از برنامه هایی است که همواره سعی شده آن را اجرا کنیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا در راه ترویج معارف اهل بیت (ع) گام برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول