آیین بزرگداشت شهید مدافع امنیت در شیراز برگزار شد


آیین بزرگداشت شهید مدافع امنیت در شیراز برگزار شد

شیراز-ایرنا- یاد و خاطره شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت روز پنجشنبه در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد حضرت اباالفضل (ع) بلوار نصر شیراز گرامی داشته شد.

در این آیین که با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد، از ولایت‌مداری و اشتیاق به خدمت به میهن اسلامی به عنوان برخی از ویژگی‌های این سرباز گمنام امام زمان (عج) یاد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز نیز در سخنانی با تجلیل از رشادت‌های پنهان سربازان گمنام امام زمان (عج)، بر ادامه راه شهدا و پیگیری رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

پیکر پاک شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت سی‌ام بهمن‌ماه ۱۳۹۹ پس از تشییع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در گلزار شهدای شیراز آرام گرفت.
شهید جعفری به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.
در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟