تیری آنری از هدایت تیم مونترال ایمپکت کانادا کناره گیری کرد / رسمی


تیری آنری از هدایت تیم مونترال ایمپکت کانادا کناره گیری کرد / رسمی

تیری آنری از سمت مربیگری تیم مونترال ایمپکت کانادا استعفا داد.

تیری آنری، سرمربی تیم مونترال ایمپکت کانادا که در لیگ MLS حضور دارد، به دلیل مشکلات خانوادگی از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه مونترال ایمپکت کانادا، تیری آنری که در نوامبر 2019 هدایت این تیم را بر عهده گرفت و موفق شد برای اولین بار پس از سه سال، تیم مونترال را به مرحله پلی آف لیگ MLS برساند، به دلیل مشکلات خانوادگی از هدایت این تیم کناره گیری کرد. آنری به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شد در سال گذشته دوری خانواده اش را تحمل کند و حال به این که مجدداً خانواده اش را ترک کرده و به آمریکا برگردد، تمایلی ندارد. به خصوص که تیم مونترال ایمپکت کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا برای شرکت در لیگ MLS باید چند ماهی را در آمریکا بماند. تیری آنری در بیانیه خود گفته است:

با ناراحتی بسیاری تصمیم گرفته ام که چنین انتخابی کنم. سال گذشته شخصاً برای من سال بسیار سختی بود. به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، من قادر به دیدن فرزندانم نبودم. متاسفانه به دلیل محدودیت های بی پایان و این حقیقت که ما (تیم مونترال ایمپکت کانادا) برای چندین ماه مجبور خواهیم شد که باز هم به آمریکا مهاجرت کنیم، وضعیت تغییری نخواهد کرد. این دوری و جدایی برای من و بچه هایم بسیار دشوار است. در نتیجه، با ناراحتی بسیاری مجبورم که این تصمیم را بگیرم که به لندن برگشته و تیم مونترال را ترک کنم. من می خواهم از هواداران، بازیکنان و تمام کارکنان این باشگاه تشکر کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی