مدیرعامل پاس: جدایی پاشازاده از تیم غیراخلاقی بود


مدیرعامل پاس: جدایی پاشازاده از تیم غیراخلاقی بود

همدان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پاس گفت: رفتار مهدی پاشازاده در جدایی از پاس و پیوستن به ماشین‌سازی تبریز، غیراخلاقی بود چرا که وی در قبال تیم تعهد و قرارداد داشت.

به گزارش ایرنا، امیر عظیمی روز پنجشنبه در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: ۳۰ درصد از قرارداد پاشازاده پرداخت شده، در شرایطی که این درصد برای سایر اعضای تیم حتی بازیکنان کمتر بود و انتظار این رفتار غیرحرفه‌ای از وی را نداشتیم.

وی بیان کرد: پاشازاده برای رفتن دنبال بهانه بود و اگر شفاف خواسته‌ خود مبنی بر حضور در لیگ برتر را مطرح می‌کرد، رضایت می‌دادیم اما این رفتار نادرست او در واقع خیانت به مجموعه پاس، بازیکنان و هواداران است.

عظیمی خاطرنشان کرد: اکنون نیز هیچ گونه مشکلی در تیم پاس وجود ندارد و علاوه بر تقویت امکانات مورد نیاز تیم، درصد مالی و حتی پاداش‌های تشویقی بابت برد را منظور کرده‌ایم.

وی گفت: مسوولیت تیم را نیز به "قاسم سیانکی" مربی تیم سپرده‌ایم و انتظار ما حضور قدرتمند در بازی این هفته مقابل اترک بجنورد است.

مدیرعامل پاس تاکید کرد: هیچ گونه نگرانی در وضعیت حمایتی تیم وجود ندارد و همه با قوت، متحد و یکدل در کسب نتایج لازم تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز دراین باره گفت: حمایت همه جانبه از تیم پاس داریم و اعضای تیم نگران نباشند.

"حمید سیفی" افزود: از اعضای تیم انتظار داریم به تعهد خود پایبند باشند چرا که عکس این مهم دور از رفتار جوانمردی است.

وی همچنین از اختصاص پاداش ویژه برای بردهای پاس خبر داد.

تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

مهدی پاشازاده که سرمربی تیم فوتبال پاس همدان را برعهده داشت، هفته گذشته در اعتراض به آنچه کمبود امکانات و مشکلات مالی خواند، از این تیم جدا شد.

پاشازاده پس از این جدایی، با عقد قراردادی سرمربیگری تیم ماشین سازی تبریز را برعهده گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند