دولت ها پاسخگوی بی عدالتی در کهگیلویه و بویراحمد باشند/ اختصاص اعتبار جداگانه برای بازسازی روستاهای سی سخت


دولت ها پاسخگوی بی عدالتی در کهگیلویه و بویراحمد باشند/ اختصاص اعتبار جداگانه برای بازسازی روستاهای  سی سخت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تا مین اعتبار بازسازی روستا های ثبت ملی شهر سی سخت خبر داد و گفت: دولت ها پاسخگوی بی عدالتی در کهگیلویه و بویراحمد باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنجشنبه (۷ اسفند)، «علی نیکزاد» در نشست بررسی و ارزیابی مشکلات شهر زلزله زده سی سخت در فرمانداری دنا گفت: عدالت حضرت علی (ع) ویژگی خاصی دارد و ما قائدتا باید از مرکز استان وارد شهر می شدیم اما از شیراز وارد شدیم ، عدالت اجتماعی می گوید ما باید به هم جا برسیم دولت ها باید عدالت اجتماعی را در همه جا رعایت کنند.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت ها باید پاسخگو باشند که چرا عدالت در توسعه استان کهکیلویه و بویراحمد رعایت نشده است، من امروز خدا را شکر گفتم، مردم ما با روحیه هستند، مصیبت انسانی بر مردم ما وارد نشده است و از بنیاد مسکن، هلال احمر، نوسازی مدارس، شهرداری، سپاه و بسیج تشکر می کنم.




وی افزود: علت حضور ما عرض خدا قوت به دولتی ها، مردم، مسئولان جهادی است، دست ما در رسیدن به مسئولان ملی باز است، بیاییم چند کار را انجام دهیم، تجربه کرمانشاه به ما می گوید: از کانکس استفاده‌ نکنید تسهیلات بلاعوض را تسریع کنید.

این مسئول بلند پایه قوه مقننه در گفتگو با مسئولان کشوری از اختصاص ۳ میلیارد تومان برای ساخت خانه های روستا های ثبت ملی شده شهر سی سخت خبر داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از تشکیلات شرکت‌ بازآفرینی شهری برای روستا استفاده شود، اظهار کرد: حضور آقای رخشان مهر در استان نوید بخش است، که آنچه در خصوص مدارس گفته است انجام می دهد.


وی همچنین از پیگیری تخصیص بودجه برای شهر زلزله زده سی سخت گفت و ابراز کرد: شنبه جلسه علنی مجلس است حتما این کار بودجه را پیش خواهیم برد.

نیکزاد از مسئولان استانی خواست تا برآوردی برای راه های شهر سی سخت در نظر گرفته شود که حضور زیاد ماشین آلات در این مسیر در آینده باعث از بین رفتن راه ها خواهد شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس با حمید رضا جانباز مدیر عامل آبفای کشور در خصوص انتقال خط لوله ۱۲ کیلومتری شهر یاسوج، خواستار تامین اعتبار این پروژه شد، که این مسئول ملی در آب و فاضلاب، تامین هزینه کل لوله های این مسیر را تقبل کرد.

در ادامه نماینده تهران، ری و شمیرانات گفت: همدلی خوبی میان مسئولان وجود دارد، یکی از دلایل این همدلی این است که درک کردیم که فرصت رقابت های سیاسی نیست؛ ای کاش این را نیز در سطح کشور درک کنیم که در بحران، وقت رقابت های سیاسی نیست و گاهی درگیر لفاظی هایی می شویم.



«علی خضریان»، اذعان کرد: در بازدیدهایی که انجام شد، پیشنهاد می کنم به جای ساخت واحدهای کوچک، مصالح را در اختیار مردم قرار دهیم که خودشان ساختمان را متناسب با خواسته خود بسازند.


وی افزود: به زیست بوم این مردم احترام بگذاریم، اجازه دهیم خانه های با مساحت خوب بسازند طعم زندگی خوب را بعد از زلزله از مردم نگیریم .



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم تا شهر زیباتر شود، ما از کشورهای دیگر مهمان هایی در کشور داریم که اگر افرادی از آنها در شهرستان است بررسی کنید و مد نظر قرار دهید، باید مثل خودمان آنها را محترم ببینیم.


خضریان، در پایان خاطر نشان کرد: در مجلس پیگیر ردیف بودجه خواهیم بود؛ ما عهد کردیم نماینده یک شهر نباشیم، نماینده مردم ایران هستیم، خودمان را نیز در قبال مردم مسئول می دانیم.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری