سرپرست تیم: موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست دادیم


سرپرست تیم: موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست دادیم

تیم شاهین کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در دیداری خانگی برابر تیم سفیر گفتمان تهران به نتیجه 3 بر 3 دست یافت.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین در پایان این دیدار که امروز(7 اسفند) در سالن قمر بنی هاشم مجموعه ورزشی جانبازان کرمانشاه برگزارشد، بااشاره به تساوی تیمش برابر حریف تهرانی، اظهار کرد: برای این دیدار تیم حریف را از قبل آنالیز کرده بودیم و با شناخت خوبی از آن وارد زمین شدیم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول با تلاش بازیکنان دو گل جلو افتادیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که با بی دقتی آنها را هدر دادیم.

سرپرست تیم شاهین خاطرنشان کرد: اگر از این موقعیت ها و یک پنالتی را که از دست دادیم خوب استفاده می کردیم، باید با اختلاف چهار تا پنج گل پیروز میدان می شدیم.

وی افزود: البته تیم سفیر گفتمان از جمله تیم هایی است که اسپانسری قوی دارد و برایش هزینه های میلیاردی می کند، در مقابل تیم ما هزینه های زیادی ندارد و منتظر مساعدت مسئولین است.

احسانی در ادامه یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تیمش در دو بازی اخیر را مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی خود دانست و گفت: ما تمرینات تیم را از حدود چندماه پیش آغاز کردیم و چون مشخص نبود رقابت های لیگ از کی شروع می‌شود، برای همین فشار زیادی روی بازیکنان بود و این مسئله مصدومیت چند نفر از آنها را به دنبال داشت.

وی متذکر شد: همچنین یکی از بازیکنان اصلی هم بدون ارائه توضیح خاصی تیم را ترک کرده که در حال پیگیری موضوع از طریق کمیته انضباطی فدراسیون هستیم تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

سرپرست تیم شاهین در پایان از انتخاب یک کادر فنی قوی برای تیمش خبر داد و افزود: سعید محمودی که از مربیان باتجربه لیگ های دسته اول و دوم کشور است مربیگری تیم را برعهده گرفته و چند مربی خوب هم او را همراهی می کنند.

گل های تیم شاهین در این دیدار را مجید لشنی (دو گل) و حمیدرضا سلیمانی وارد دروازه تیم حریف کردند.

تیم شاهین کرمانشاه در حال حاضر با کسب دو مساوی و دو امتیاز در جایگاه پنجم گروه خود قرار دارد.

تیم شاهین کرمانشاه در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با تیم های سفیر گفتمان تهران، ایرالکو اراک، اسپیناس زنجان، آیندگان بندرعباس و مبل کریمی البرز هم گروه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است