505 پروژه بازآفرینی در حاشیه شهر مشهد اجرا خواهد شد


505 پروژه بازآفرینی در حاشیه شهر مشهد اجرا خواهد شد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: 505 پروژه عمرانی در قالب طرح باز آفرینی شهری در 78 محله واقع در حاشیه کلانشهر مشهد اجرا خواهد شد.

محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک شهید رجایی مشهد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هزینه اجرای این پروژه ها از وضعیت موجود تا رسیدن به وضعیت مطلوب حدود هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه ها در قالب امکانات بهداشتی و درمانی، فضاهای ورزشی، آموزشی و فرهنگی اجرا خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در همین راستا ۲۰۰ پروژه زیربنایی نظیر اجرای تاسیسات برق، آب و فاضلاب نیز در حاشیه شهر مشهد پیش‌بینی شده است.
معتمدیان افزود: در چند ماه اخیر مطالعات دقیقی با استناد به اطلاعات گذشته و جدید با همکاری امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از کمبودها و مشکلات حاشیه شهر مشهد احصاء شده است و تمام تلاش ما این است که خدمات رسانی به حاشیه شهر مشهد با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.
وی اضافه کرد: در این راستا هماهنگیهایی با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت مسکن در حاشیه شهر مشهد انجام شده است و بنیاد مسکن نیز قول مساعد داده است که به عنوان معین خدمات ارائه دهد.
بازدید امروز استاندار خراسان رضوی از شهرک شهید رجایی مشهد با همراهی شهردار مشهد، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر مدیران دستگاههای خدمات رسان انجام شد.
شهرک شهید رجایی مشهد یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهر بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !