تیم‌های فوتسال شاهین و سفیرگفتمان تهران به تساوی رضایت دادند


تیم‌های فوتسال شاهین و سفیرگفتمان تهران به تساوی رضایت دادند

کرمانشاه- ایرنا- تیم‌های فوتسال شاهین کرمانشاه و سفیر گفتمان تهران در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های شاهین و سفیر گفتمان عصر امروز (پنجشنبه هفتم اسفند) در کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با حساب " ۳ بر ۳" پایان یافت.

مجید لشنی ۲ بار و حمیدرضا سلیمانی برای شاهین گلزنی کردند و سعید عیسایی و محسن شنوفی هم ۲ بار برای تیم سفیرگفتمان تهران موفق به گلزنی شدند.

تیم شاهین با این تساوی ۲ امتیازی شد و در مکان پنجم گروه سوم که ۶ تیم در آن حضور دارند قرار گرفت، تیم سفیر گفتمان هم با چهار امتیاز به مکان دوم رسید.

نماینده فوتسال کرمانشاه در مسابقه اول خود هم برابر اسپیناس زنجان صدرنشین گروه به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بود.

شاهین کرمانشاه در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور روز ۱۲ اسفند مهمان مبل کریمی البرز تیم ششم و آخر جدول خواهد بود.

روز گذشته نیز تیم خانه صنعت دیگر نماینده کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور برابر شهید ستاری قرچک با حساب ۲ بر ۲ متوقف شد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور طی ۲ مرحله برگزار می شود که در مرحله اول از هر گروه ۲ تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کنند.

در مرحله دوم نیز تیم های صعود کرده در ۲ گروه ۴ تیمی باهم مسابقه می دهند که در نهایت از هر گروه، یک تیم (در مجموع ۲ تیم) به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو