برنامه هسته ای ایران در مرکز گفتگوی نتانیاهو با ولیعهد بحرین


برنامه هسته ای ایران در مرکز گفتگوی نتانیاهو با ولیعهد بحرین

ولیعهد بحرین و نخست وزیر اسرائیل بر اهمیت مشارکت کشورهای منطقه در هرگونه مذاکره درباره برنامه هسته ای ایران تأکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه، ولیعهد بحرین و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در گفت وگوی تلفنی روز 25 فوریه (پنجشنبه) بر اهمیت مشارکت کشورهای منطقه در هرگونه مذاکره درباره برنامه هسته ای ایران تأکید کردند.

در این گفتگو دو طرف بر اهمیت این مذاکرات و ابعاد مختلف آن در تثبیت امنیت و استقرار منطقه تاکید کردند. همچنین فرصت های سرمایه گذاری مشترک در زمینه پزشکی و همکاری دو جانبه درباره عرصه های منطقه ای و بین المللی بررسی شد.

شایان ذکر است که نایف فلاح مبارک، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس چند روز پیش در دیدار خود با سفرای کشورهای اتحادیه اروپا در ریاض خواستار ضرورت مشارکت شورای همکاری خلیج فارس در هرگونه مذاکره درباره امنیت و ثبات منطقه شده بود.

مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده اند که قرار نیست در مورد بندهای بیشتر از آنچه در برجام توافق شده است مذاکره جدیدی انجام شود و ورود اعضای جدید به برنامه اقدام جامع مشترک پذیرفتنی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی