لیگ برتر والیبال| شفیعی: کاپیتانی من در سایپا نشان از جوانی تیم‌مان دارد


لیگ برتر والیبال| شفیعی: کاپیتانی من در سایپا نشان از جوانی تیم‌مان دارد

کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: انتخاب من به عنوان کاپیتان نشان می‌دهد که تیم‌مان چقدر جوان...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی شفیعی پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان و عدم صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بسیار ناراحت هستم و نمی توانم بازی را به صورت دقیق آنالیز کنم، اما واضح است که تیم سیرجان خیلی خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: سیرجانی ها امروز حتی اجازه ندادند که به آنها نزدیک شویم. در تمام فاکتورهای والیبال مخصوصاً توپ گیری عالی ظاهر شدند. سیرجان والیبال سطح بالایی را به نمایش گذاشت و ما هم تحت تاثیر بازی خوب آنها قرار گرفتیم. نتوانستیم کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم والیبال سایپا درمورد حضورش در این تیم، گفت: واقعا فصل خوبی برای من نبود. هم در کادر فنی و هم در بین بازیکنان تغییرات زیادی داشتیم. متاسفانه تا انتهای فصل نتوانستیم به روند ثابتی برسیم. فراز و فرود زیادی داشتیم. اینکه من کاپیتان سایپا شده ام نشان می دهد که تیم جوانی داریم. چند بازیکن تیم هم سن من هستند و سایرین هم از ما جوان تر هستند.

شفیعی عنوان کرد: پلی آف جایی است که تجربه بالایی می خواهد و فکر می کنم این بازی ها برای ما تجربه بسیار خوبی بود. تیم سیرجان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بود و امروز باتجربه های این تیم در زمین بزرگی کردند و توانستند راحت به پیروزی برسند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری