لیگ برتر والیبال| بهبودی: نشان دادیم یک تیم هستیم/ به هیچ بازیکنی وابسته نیستیم


لیگ برتر والیبال| بهبودی: نشان دادیم یک تیم هستیم/ به هیچ بازیکنی وابسته نیستیم

کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ما ثابت کردیم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و وابستگی به هیچ بازیکنی...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بهبودی پس از پیروزی 3 بر صفر فولاد سیرجان مقابل سایپا و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما بازی اول را برده بودیم و از نظر روحی شرایط خیلی خوبی داشتیم. فکر می کنم نشان دادیم که یک تیم هستیم و وابستگی به هیچ مهره ای نداریم.

وی ادامه داد: احترام خاصی برای سایپا قائل هستم، اما آنها در بازی آخر خود ترجیح دادند که در پلی آف با ما روبرو شوند. شاید فکر می کردند که به راحتی ما را شکست می دهند. این موضوع تاثیر زیادی روی ما گذاشت و انگیزه مان بالا رفت. ما فقط خواستیم نشان دهیم که تیم هستیم و به خوبی این امر را ثابت کردیم.

پاسور تیم والیبال فولاد سیرجان درخصوص رویارویی با سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، گفت: در مرحله مقدماتی دو بار سپاهان را شکست دادیم، اما این امر ربطی به مرحله نیمه نهایی ندارد. پلی آف شرایط خاص خود را دارد. سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است. امیدوارم در یک هفته ای که زمان داریم بتوانیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم تا سپاهان را شکست داده و به فینال برسیم.

بهبودی درمورد شرایط مصدومیتش، تصریح کرد: تمام تلاشم این است که زودتر به ترکیب بازگردم. خوشحالم که توانستیم در دو بازی اخیر به پیروزی برسیم. یک هفته دیگر زمان دارم و امیدوارم در این مدت به شرایط ایده آل برسم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی