لیگ برتر والیبال| شهنازی: آلکنو باید تمام نفرات تیم فولاد سیرجان را به تیم ملی دعوت کند


لیگ برتر والیبال| شهنازی: آلکنو باید تمام نفرات تیم فولاد سیرجان را به تیم ملی دعوت کند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: آلکنو باید از تمام نفرات تیم فولاد سیرجان در تیم ملی استفاده...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان و عدم راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: شکست تلخی برای ما بود. انتظار این شکست را نداشتیم. فکر نمی کردیم چنین اتفاقی رخ دهد. قبلاً گفته بودم که برای برد وارد میدان خواهیم شد. از همه نظر آماده بودیم، اما سیرجان استثنایی بازی کرد.

وی ادامه داد: اگر آلکنو به ایران بیاید قطعاً سفارش خواهم کرد تا از تمام بازیکنان سیرجان در تیم ملی استفاده کند، چون خیلی عالی بازی می کنند و کمترین حق شان است که به تیم ملی دعوت شوند. اگر آلکنو آنها را دعوت نکند در حق تیم سیرجان ظلم شده است. آنها خیلی فراتر از تصور ما بازی کردند و بی انصافی است اگر به تیم ملی دعوت نشوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ما هم بد بازی نکردیم. نتوانستیم فراتر از توقعات بازی کنیم. هر تلاشی کردیم زورمان به آنها نرسید. فکر می کنم اگر 6 دفاع هم در زمین می گذاشتیم بازهم بازیکنان سیرجان در کسب امتیاز موفق می شدند. آنها قدرت بدنی بسیار بالایی داشتند و به مجموعه سیرجان تبریک می گویم. با این شرایط فکر می کنم سیرجان می تواند قهرمان هم شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس