دردسر بزرگ استقلال در آستانه دیدار با مس رفسنجان ؛ ترکیب مدنظر فکری شکل می گیرد؟


دردسر بزرگ استقلال در آستانه دیدار با مس رفسنجان ؛ ترکیب مدنظر فکری شکل می گیرد؟

استقلال در شرایطی باید در آغاز نیم فصل دوم برابر مس رفسنجان قرار بگیرد که مهدی قایدی و رشید مظاهری آمادگی کافی را برای این دیدار ندارند. غیبت طولانی مدت مهاجم ناراضی آبی پوشان در تمرینات این تیم و حضور نصفه و نیمه دروازه بان اصلی استقلال در تمرینات، دست محمود فکری را برای بازی پیش رو بسته است و حالا این سرمربی برای چینش ترکیب تیمش با دردسر مواجه...

دردسر بزرگ استقلال در آستانه دیدار با مس رفسنجان ؛ ترکیب مدنظر فکری شکل می گیرد؟

ناآمادگی مهدی قایدی و رشید مظاهری برای همراهی استقلال در دیدار حساس برابر مس رفسنجان
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵
دردسر بزرگ استقلال در آستانه دیدار با مس رفسنجان ؛ ترکیب مدنظر فکری شکل می گیرد؟

استقلال در شرایطی باید در آغاز نیم فصل دوم برابر مس رفسنجان قرار بگیرد که مهدی قایدی و رشید مظاهری آمادگی کافی را برای این دیدار ندارند. غیبت طولانی مدت مهاجم ناراضی آبی پوشان در تمرینات این تیم و حضور نصفه و نیمه دروازه بان اصلی استقلال در تمرینات، دست محمود فکری را برای بازی پیش رو بسته است و حالا این سرمربی برای چینش ترکیب تیمش با دردسر مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از یک روز تعطیلی، امروز جلسه تمرینی آبی پوشان برای دیدار مقابل مس رفسنجان برگزار شد. پس از شکست برابر سپاهان، این هشتمین جلسه تمرینی بود که مهدی قایدی مهاجم استقلال در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرد تا وضعیت او برای دیدار مقابل مس پیچیده شود.

مهدی قایدی که در ابتدا عنوان شده بود دچار سرماخوردگی شده است، به دلیل اعتراض به مفاد قراردادش، خواستار اصلاح مبلغ آن شده است. ظاهرا دستمزد قایدی یکی از پایین ترین مبالغ باشگاه و هم تراز با یکی از بازیکنان استقلال است که جایی در ترکیب اصلی تیم ندارد.

قایدی که موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل نخست است، یکی از مهره های کلیدی تیم فکری است و عجیب است که مدیران استقلال تاکنون برای این غیبت های باشوی کوچک در تمرینات راه حلی پیدا نکرده اند. استقلال در حالی باید روز دوشنبه به مصاف مس برود که قایدی در هیچ کدام از تمرینات تاکتیکی تیم فکری حضور نداشته است.

با توجه به اینکه آبی پوشان باید روز یکشنبه راهی رفسنجان شوند، عملا تنها ۳ جلسه تمرینی دیگر پیش روی این تیم است و حتی در صورتی که قایدی از فردا به تمرینات تیم هم اضافه شود، بسیار بعید به نظر می رسد او بتواند استقلال را در این بازی مهم همراهی کند.

رشید مظاهری دیگر بازیکن استقلال است که در تمرینات اخیر به صورت جسته و گریخته حضور داشته است. او امروز در تمرینات تیمش حضور داشت اما از فضای مجازی و رسانه های دیگر خبر می رسد که فکری به سیدحسین حسینی آماده باش داده است تا خودش را برای دیدار مقابل مس آماده کند.

به هر حال محمود فکری در این مدت هرگز مصاحبه ای درخصوص غیبت های قایدی انجام نداد و مشخص نیست به مدیران تیم برای حل مشکل قایدی فشار آورده است یا نه ولی تصمیم او برای انتخاب دروازه بان استقلال در بازی با مس بسیار حائز اهمیت است. تصمیم فکری مبنی بر استفاده از حسینی در بازی با نفت مسجدسلیمان و گل بخودی این سنگربان، موجب انتقادات شدیدی از فکری شد اما اشتباهات مظاهری در بازی آخر مقابل سپاهان دست فکری را برای تغییرات احتمالی درون دروازه تیمش باز گذاشته است.

به هر حال به طور کلی بعید به نظر می رسد قایدی در رفسنجان به میدان برود مگر اینکه او از فردا در تمرینات حاضر شده و شرایط اضطراری استقلال باعث شود فکری او را به کار بگیرد اما شانس مظاهری و حسینی برای حضور درون چارچوب به سمت حسینی سنگینی می کند. شاید تا روز دوشنبه اندیشه ها و تفکرات فکری باعث شود در تصمیماتش تجدید نظر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در