مدلینگ شدن کودک مبتلا به سندرم داون + عکس


مدلینگ شدن کودک مبتلا به سندرم داون + عکس

حوادث رکنا: کودک 4 ساله‌ای مصری که به سندرم داون مبتلاست توانست با این بیماری مقابله و وارد دنیای مدلینگ کودکان شود.

«مروه عبدالرئوف» مادر «رهف عبدو» کودک مبتلا به سندرم داون ، این سندرم را عشق و خوشبختی نامیده است. مادری که با تولد دخترش خدا را به خاطر نعمت او ستایش کرد و او به خودش و پدر دخترش عهد کرد که این مسئله هیچ مانعی در زندگی او نباشد و در واقع موفق شد از پس چالش‌های سلامتی برآید و این دختربچه در ۴ سالگی وارد مدلینگ شد.

به گزارش رکنا، مادر این دختربچه می‌گوید که پس از زایمان دچار مشکلات درمانی بسیاری شده است که باعث شده چندین عمل جراحی ظریف و دشوار را پشت سر بگذارد و دخترش بار‌ها بین زندگی و مرگ قرار گیرد؛ و در این روز‌ها از پروردگار می‌خواست فرشته دنیای او را نگهدارد.

کودک سندروم داون مدلینگ شد

او افزود: از ابتدای بارداری ، من تا ماه هشتم خوب راه می‌رفتم، اما دکتر کشف کرد که جنین دچار مشکل شده و لازم است زودهنگام زایمان کند. مشکل تنها ابتلای به سندرم داون نبود، زیرا موضوع خطرناک تری مشخص شده بود.

پزشکان متوجه شده بودند که این دختربچه در ریه و شکم خود مشکل دارد. اینجا شوک زندگی این زوج بود. عمل انجام شد، اما یک شوک بزرگتر به دنبال داشت و اینکه در حین عمل یک سوراخ در ریه نوزاد ایجاد شد که او مجبور به استفاده از ونتیلاتور کرد.

این مادر با وجود تمامی مشکلاتی که فرزندش داشت، ناامید نشد و همواره دعا و خدا را به خاطر نعمتهایش ستایش کرد.

دختر 4 ساله ای که وارد عرصه مدلینگ شد

با وجود همه این دشواری‌ها، "مروه" با دخترش به طور طبیعی برخورد می‌کند، "رهف" را مانند هر کودکی که آرزو‌ها و استعداد‌هایی دارد که باید در آن‌ها برای سرمایه گذاری کند تا رشد کند، در نظر گرفت.

او گفت: من سرگرمی‌های "رهف" را از عشق او به عکاسی کشف کردم و شروع به اشتراک گذاری تصاویر کردم خدا را شکر، ما اولین سفر موفقیت را آغاز کردیم. یک سال پیش، من نمایشگاه‌های مد را شروع کردم و ما ادامه خواهیم داد و موفقیت را به دست خواهیم آورد و ثابت خواهیم کرد که این یک مشکل مانعی در مسیر موفقیت نیست نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت