طراحی 145 پروژه توسعه محلی برای سال 1400 در منطقه 5 تهران


طراحی 145 پروژه توسعه محلی برای سال 1400 در منطقه 5 تهران

شهردار منطقه 5 شهر تهران از طراحی 145 پروژه توسعه محلی برای سال 1400 در منطقه 5 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمود کلهری شهردار منطقه 5 در جریان نشست با دبیران شورایاری محلات، گفت: شورایاران در اجرای کیفی پروژه ها ما را کمک کنند چراکه نظرات آنها برای ما مهم است، اگر جایی را می بینند که کاری ناصحیح انجام می شود به ما اطلاع بدهند و به معاونین هم بگویند. قرار نیست هزینه کنیم و کار بی کیفیت تحویل بگیریم.

وی با بیان اینکه اختلاف نظری که با بعضی از شورایاران وجود دارد در ضرورت اجرا یا عدم اجرای پروژه ها نیست اظهار کرد: نیازهای هر محله توسط شورایاران مطرح می شود و به ترتیب اولویت در دستور کار قرار می گیرد اما بحث من این است که ماهیت برخی پروژه های محله محور جزو وظایف جاری و ساری ماست.چیزی که وظیفه ماست نباید منت بر سر پروژه محله محور بگذاریم.

کلهری افزود: در این زمینه انتقادی به شورایاران نداریم چرا که آنها بیان مشکل می کنند و همکاران ما باید تطبیق بدهند که پروژه محله محور است یا جزو وظایف جاری ما، شاید برخی ها جزو وظایف ماست مثلا تعمیر سرویس بهداشتی محله محور نیست اما وظیفه ماست که انجام شود.

شهردار منطقه 5 تاکید کرد: از همکاران می خواهم که بدانند به هیچ وجه انتقادی که مطرح می شود در تقابل با خودشان نبینند و در جهت اجرای صحیح کار بینید.شک نکنید که با برنامه ریزی دقیق بیش از 80 درصد پروژه های سال 99 را تا پایان فرودین سال آینده تمام می کنیم و بقیه را تا پایان سال مالی و عین 62 پروژه را به پایان خواهیم رساند.

وی در مورد پروژه های توسعه محلی 1400 گفت: هر محله حداقل 5 پروژه با اولویت بندی باید انجام شود.خیلی ها مقدمات آن انجام شده است و امید به همفکری و همیاری شورایاران داریم و مطمئن باشید بخش هایی از آن تا پایان تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست