دزدیدن پنکیک پدر روحانی در برنامه زنده تلویزیونی!


دزدیدن پنکیک پدر روحانی در برنامه زنده تلویزیونی!

گربه بازیگوش از سرگرم بودن پدر روحانی در برنامه زنده تلویزیونی استفاده کرد و پنکیک او را دزدید.


گربه بازیگوش از سرگرم بودن پدر روحانی در برنامه زنده تلویزیونی استفاده کرد و پنکیک او را دزدید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اتفاق مشابه جالبی را در هنگام پخش زنده یک برنامه در تلویزیون محلی انگلیس به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در کلیسای جامع کانتربری رخ داد «دین رابرت»، پدر روحانی مشغول خواندن دعای صبحگاهی بود که گربه ساکن کلیسا به پنکیک او دستبرد زد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده در حالی که رابرت مشغول خواندن دعا است این گربه روی میز پریده و پنکیک رابرت را از داخل بشقاب می‌قاپد. این گربه که نامش «تایگر» اعلام شده سپس از روی میز پایین آمده و مشغول خوردن پنکیک می‌شود.

بیشتر بخوانید

لحظه ورود کودک به استودیوی گزارش هواشناسی!

پدر روحانی که با دیدن این صحنه کمی حواسش پرت شده گربه را نوازش کرده و سپس با عذرخواهی از بینندگان برنامه را به پایان می‌برد.

ویدئوی قاپیدن پنکیک از بشقاب این پدر روحانی در حالی خبرساز می‌شود که جولای سال گذشته نیز انتشار ویدئویی از اتفاقی مشابه خبرساز شده بود. در آن ویدئو که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود تایگر در برنامه زنده اقدام به خوردن شیر از لیوان رابرت کرده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟