سرلشکر باقری، درگذشت پدر معاون برنامه و بودجه ستاد کل را تسلیت گفت


سرلشکر باقری، درگذشت پدر معاون برنامه و بودجه ستاد کل را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سرلشکر محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی
معاون محترم طرح ، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم؛
دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی ــ که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوید ــ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید، ذخیره‌ اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با امیر المومنین علی (ع) و فرزند شهیدش سردار عزیز و برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.
ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک