قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، آمریکا‌‌ را از مواضع ضد ایرانی‌اش عقب نشاند


قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، آمریکا‌‌ را از مواضع ضد ایرانی‌اش عقب نشاند

نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: پس از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، آمریکا از مواضع ضد ایرانی‌اش عقب نشست و برای مثال نماینده این کشور در سازمان ملل موضوع مکانیسم ماشه را پس گرفت.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا هر وقت از ما یا کشور دیگری نرمش ببینند، به دنبال امتیازگیری هستند و فشار را بیشتر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و هرگاه ایستادگی ببینند عقب می‌نشیند.

وی افزود: در سال‌های گذشته ما شاهد فشار زیادی به ملت ایران بودیم که این نتیجه انفعال دستگاه دیپلماسی ما در مقابل غرب بود که در این سال‌ها دستگاه دیپلماسی ما نرمش با غرب را در دستورکار خود قرار داده بود.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران عقب نشینی آمریکا از مواضع ضد ایرانی‌اش کاملا محسوس بود و این مسأله در اظهارات و رفتار مقامات این کشور مشاهده شد.

صفایی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال نماینده آمریکا در سازمان ملل درخواست این کشور برای موضوع مکانیسم ماشه علیه ایران را از سازمان ملل متحد پس گرفت و این ثمره موضع مقتدرانه است.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به طور دقیق اجرا شود و ما در مجلس بر حسن اجرای آن نظارت خواهیم کرد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نباید به وعده‌ها و قول‌های مقامات غربی دل خوش کرده و همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند هر گاه آنها تحریم‌ها را برداشتند و به تعهداتشان عمل کردند ما نیز انجام تعهدات خود در برجام را از سر خواهیم گرفت.
ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی