طارمی در میان شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه رسانه فرانسوی


طارمی در میان شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه رسانه فرانسوی

یک رسانه فرانسوی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال را به عنوان یکی از 8 شگفتی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد.


یک رسانه فرانسوی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال را به عنوان یکی از ۸ شگفتی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت "فوتبال" فرانسه با انتشار گزارشی از ۸ بازیکن به عنوان شگفتی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نام برد که در میان آن‌ها نام مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتوی پرتغال هم به چشم می‌خورد.

این سایت نوشت: آن‌ها خودشان را جایی نشان دادند که ما انتظارش را نداشتیم یا حداقل جایی که تعداد کمی مطمئن بودیم آن‌ها را می‌بینیم.

سایت فوتبال درباره ستاره ایرانی پورتو نیز نوشت: مهدی طارمی بدجور به یوونتوس صدمه زد. در پرتغال این کار از او تعجب آور نیست. او در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد. با این وجود، طارمی برابر یوونتوس فرصت داشت که مقابل چشم اروپا شکوفا شود. فرصتی که او قدر آن را دانست؛ زیرا این بازیکن ایرانی بازی بی نقص خود را در دقیقه دوم آغاز کرد و از پاس نامطمئن بن تاکور نهایت بهره را برد و پس از آن در کل بازی ماند تا به پیروزی ۲ بر یک تیمش کمک کند.

علاوه بر طارمی، بازیکنانی مانند مویزه کین از پاری سن ژرمن، اوزان کاباک مدافع لیورپول، محمود داهود از بورسیا دورتموند، جمال موسیالا بازیکن ۱۷ ساله بایرن مونیخ، اولیور ژیرو مهاجم چلسی، ناچو فرناندز و فرلاند مندی از رئال مادرید در این فهرست ۸ نفره حضور دارند.

بیشتر بخوانید

طارمی، بهترین بازیکن تیم فوتبال پورتو شد گزارش رسانه انگلیسی درباره طارمی؛ مهدی شکارچی گل است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس