اوله گونار سولسشر: شورتیره بازیکن خیلی خوبی خواهد شد؛ ذهنیت تیم رو به پیشرفت است


اوله گونار سولسشر: شورتیره بازیکن خیلی خوبی خواهد شد؛ ذهنیت تیم رو به پیشرفت است

سرمربی نروژی شیاطین سرخ می گوید ناکامی های قبلی تیمش، تجربه مفیدی برای آن ها خواهد...

اوله گونار سولسشر پس از تساوی ۰-۰ منچستریونایتد مقابل رئال سوسیداد پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد به لطف پیروزی ۴-۰ در دیدار رفت توانست خودش را به جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا برساند. سولسشر در پایان بازی پنجشنبه شب پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد.

معمولا باخت ها بیشتر از بردها به خاطر می مانند. وقتی در هر جامی به نیمه نهایی برسید، یعنی خیلی نزدیک شده اید. ما در سه مورد از آن ها حضور داشتیم و در این فصل هم در یکی از آن ها باختیم، بنابراین بچه ها می دانند این چه حسی دارد.

درباره شولا شورتیره

شولا بازیکن ماهری است و در اینجا به بازیکن خیلی خوبی تبدیل خواهد شد. امشب فرصتی برای او بود و درست است که فقط ۱۵ دقیقه بازی کرد ولی این بازی در اولدترافورد برایش به یادماندنی خواهد بود. شاید اگر هواداران با آن شور و شوق اینجا حضور داشتند، بیشتر از این بازی لذت می برد. اما مطمئنم که همه هواداران به زودی شاهد بازی های او خواهند بود.

در مورد جو تیم

ما تیمی هستیم که رابطه بسیار نزدیکی با هم داریم. هر کسی دوست دارد بهتر از قبل کار کند، مخصوصا اگر قبلا ناکام مانده باشد. ذهنیت تیم به واقع در حال پیشرفت است و ما بازیکنان و مربیان فوق العاده ای در اختیار داریم.

درباره بازی های پیش رو

فکر می کنم از الان تا تعطیلات ملی، شش-هفت بازی پیش رو داشته باشیم. قرار است با چلسی، وست هم و لسترسیتی بازی کنیم که همه آن ها بازی های مهمی هستند بنابراین این سه هفته برای ما خیلی اهمیت دارد. اما اعتماد به نفس تیم خوب است و امیدوارم برخی از مصدومان هم به جمع ما برگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری