بیشترین موارد مثبت کرونا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند


بیشترین موارد مثبت کرونا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند

یزدان پناه گفت: از هزار و 117 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 10 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۵ اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد افزود: هم اکنون ۱۲۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، ۴۲ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۴ هزار و ۶۹۴ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: از هزار و ۱۱۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

یزدان پناه بیان کرد: با توجه به زلزله سی سخت احتمال ابتلای مردم این شهرستان به کووید ۱۹ بسیار زیاد است، بنابراین باید در رفت و آمدها و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی احتیاط بیشتری صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ورود امدادگران از سایر شهرها و استانهای دیگر احتمال شیوع کرونا را در شهرستان دنا بیش از پیش کرده است.

وی گفت: از مردم شریف استان و کشور خواهش می کنیم با توجه به اینکه زلزله زدگان نیاز به حمایت مالی جهت بازسازی خانه های خود دارند و با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در بعضی از شهرهای کشور، کمک های خود را به صورت نقدی به حساب سازمان های مورد اعتماد واریز و از حضور در شهر سی سخت خودداری کنند تا از مبتلا شدن زلزله زدگان به کرونا جلوگیری شود.

یزدان پناه گفت: از مردم شریف سی سخت به طور جدی می خواهیم که از حضور در تجمعات پرهیز کنند تا دچار کرونا نشوند .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر