3 داستان واقعی از مهاجرت با مخفی شدن در دریچه چرخ هواپیما + جزییات


3 داستان واقعی از مهاجرت با مخفی شدن در دریچه چرخ هواپیما + جزییات

رکنا: مهاجرت به اروپا یا کشورهای غربی از سمت کشورهایی که درگیر جنگ هستند بیشترین نوع مهاجرت در دنیا است، مهاجران اغلب از راه‌های غیرقانونی اقدام به سفر می‌کنند و در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش رکنا، یکی از راه‌های مهاجرت غیرقانونی که سال‌‌ها است مهاجران از آن خصوصا برای مهاجرت از کشورهای آفریقایی به اروپا استفاده می‌کنند، پنهان شدن در زیر چرخ‌های هواپیما است

در تازه ترین خبری که از این نوع مهاجرت منتشر شده، پسر ۱۶ ساله کنیایی برای مهاجرت از کشورش، در فرودگاه نایروبی به طور مخفیانه در دریچه چرخ هواپیما پنهان شد تا بتواند به هلند برسد.

اقدام وحشتناک یک جوان برای مهاجرت قاچاقی

روزنامه‌های انگلیس گفتند که این پسر ۱۶ ساله دزدکی وارد اتاق لاستیک هواپیمای باری ایرباس A 330 متعلق به خطوط هوایی ترکیه شد و تا رسیدن به فرودگاه ماستریخت هلند با هواپیما سفر کرد. پسری که از هیپوترمی شدید رنج می‌برد، به بیمارستان منتقل شد و به طور معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت. سخنگوی فرودگاه استنستد لندن گفت: "این هواپیما در ابتدا از کنیا به ترکیه و سپس به استنستد قبل از عزیمت به ماستریخت عزیمت می‌کرد؛ او خاطرنشان کرد که پسر بسیار خوش شانس بود، زیرا بیشتر مسافرینی که به صورت قاچاق سفر می‌کنند، به طور معمول به بدنه هواپیما می‌چسبند و یخ می‌زنند.

روش ترسناک یک جوان برای مهاجرت غیرقانونی

در سال ۲۰۱۵، جسد یک مهاجر از زیر هواپیمای مسافرتی که از ژوهانسبورگ به لندن سفر می‌کرد به روی سقف یک ساختمان اداری در غرب لندن سقوط کرد. مرد دیگری بعد از پروازی ۱۰ ساعته در دمایی زیر صفر و چسبیدن به زیر هواپیما، سالم به مقصد رسید و شش ماه را در بیمارستان گذراند. او گفت که فکر می‌کند ارزشش را دارد و ادامه داد: "به دلیل وضعیت من و جایی که آنجا زندگی می‌کردم تنها انتخاب برای زنده ماندن همین کاری بود که انجام دادم. "آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت