هزار و 415 تبلت به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا شد


هزار و 415 تبلت به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا شد

قزوین – ایرنا – معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: هزار و 415 تبلت از آغاز سال تحصیلی جاری به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا شده است.

حسین قلی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چگونگی تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند استان قزوین،اظهار داشت: این تعداد تبلت با توجه به همکاری ویژه خیران و نیکوکاران استان قزوین با کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده که قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: در ابتدای سال تحصیلی تعداد ۲ هزار و ۱۸۱ دانش آموز نیازمند ملزومات آموزشی در استان قزوین شناسایی شد که تا به امروز به یک هزار و ۴۱۵ دانش آموز تبلت اهدا شده است.

این مسوول گفت: در استان قزوین همچنان ۷۶۶ دانش آموز از داشتن تبلت محروم هستند که امیدواریم با افزایش مشارکت خیران و نیکوکاران استان قزوین این تعداد تبلت هم تا پایان امسال تامین شود.

قلی پور اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشارکت خوبی را از سوی مردم و خیران در زمینه تامین تبلت شاهد هستیم و در هفته آینده هم ۱۰۰ دستگاه تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی دارد تا به خیران و نیکوکاران استان قزوین مبلغ سه میلیون تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند پرداخت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...