شهرداری بندرعباس بازی را به مهرام تهران واگذار کرد


شهرداری بندرعباس بازی را به مهرام تهران واگذار کرد

بندرعباس- ایرنا- تیم شهرداری بندرعباس در رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بازی را به مهرام تهران واگذار کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، دراین بازی شاگردان رضا هنگام پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس با همه تلاشی که از خود نشان دادند، نتوانستند درمقابل حریف دارای چند ملی پوش مهرام موفق شوند و در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۶۵ بازی را باختند.
تیم مهرام در کوارتر اول ۲۲ بر ۱۴ از شهرداری پیش افتاد اما در کوارتر دوم شاگردان رضا هنگام پور درتیم شهرداری از اشتباه های بازیکنان حریف استفاده لازم را بردند و با پرتاب های از راه دور ۱۸ بر ۱۳ کوارتر دوم را به سود خود تمام کردند.
در کوارترهای سوم و چهارم تیم مهرام با درخشش صمد نیکخواه با کسب امتیازهای لازم از شهرداری پیش افتاد و با نتیجه ۸۷ بر ۶۵ این بازی به سود خود به پایان برد.
رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در سالن آزادی تهران با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.
تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان ۲۰۲۰ ، آینده سازان تهران، کوچین آمل و نیروی زمینی هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر