تغییرات اساسی در دپارتمان شاسی فراری پیش از فرمول یک 2021


فرمول یک ایران – تیم فراری در تلاش بوده تا پیشرفت و بهبودهای بیشتری را در فرمول یک رقم بزند و از این جهت بخش شاسی خود را برای 2021 نوسازی کرده است. پس از یک فصل چالش برانگیز در سال 2020، جایی که تیم ایتالیایی با یک موتور کم قدرت و خودرویی بیش از درگی روبرو بود، بازنگری های لازم را انجام داده تا با بهبود بیشتری به فصل جدید پا بگذارد و همچنین خود...

فرمول یک ایران – تیم فراری در تلاش بوده تا پیشرفت و بهبودهای بیشتری را در فرمول یک رقم بزند و از این جهت بخش شاسی خود را برای 2021 نوسازی کرده است.

پس از یک فصل چالش برانگیز در سال 2020، جایی که تیم ایتالیایی با یک موتور کم قدرت و خودرویی بیش از درگی روبرو بود، بازنگری های لازم را انجام داده تا با بهبود بیشتری به فصل جدید پا بگذارد و همچنین خود را برای تغییرات 2022 آماده کند.

ساختار گزارش دهی روسای بخش ها به مدیر تیم حفظ شده اما متیا بینوتو تصمیم گرفته است که نحوه کار بخش شاسی خود را دوباره سازماندهی کند.

پس از عزیمت رئیس بخش شاسی، سیمونه رستا به هاس در اواخر سال گذشته، انریکو کاردیل رسماً مسئول آن دپارتمان شد. وی به عنوان رئیس بخش در کنار رئیس پاوریونیت، انریکو گوالتیری، مدیر ورزشی، لوران مکیس و رئیس زنجیره تامین، جیانماریا فولگنزی کار خواهد کرد.

چهار بخش شاسی اسکودریا فراری

در حالی که روند کار مثل گذشته باقی خواهد ماند اما بخش شاسی فراری به چهار قسمت جدید تقسیم خواهد شد – با این امید که این مهم توانایی تیم را برای پیشرفت بهبود بخشد.

این چهار قسمت؛ کانسپت خودرو (به سرپرستی دیوید سانچز)، مهندسی عملکرد شاسی (انریکو کاردیل)، مهندسی پروژه شاسی (فابیو مونتکی) و عملیات خودرو (دیگو ایوانورو) خواهد بود. بخش کاردیل همچنین شامل کارهای مهندسی در پیست مسابقه است.

بخش تجاری

در تلاش برای کمک بیشتر به کاهش برخی از مسئولیت هایی که متیا بینوتو، مدیر تیم فراری از زمان تصاحب تیم در آغاز سال 2019 با آن روبرو بوده است، در زمینه تجاری نیز تغییراتی ایجاد شده است. بخش تجاری، بازاریابی و رویدادها اکنون توسط نیکولا بواری هدایت می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس