فرماندار مهریز: تحقق مطالبات مردمی در گرو اتحاد مدیران است


فرماندار مهریز: تحقق مطالبات مردمی در گرو اتحاد مدیران است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: تحقق کامل مطالبات برحق و مسلم شهروندان و اجرای حقوق شهروندی در زمینه‌های مختلف در چارچوب قانون به اتحاد، تلاش بی‌منت و برنامه‌محور مدیران شهرستان بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی پنجشنبه‌شب در نشست با اعضای شورای اسلامی مرکز شهرستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی منطقه، افزود: خدمت به مردم و اختصاص وقت‌ تا آخرین روزهای پایانی کار این نهاد مدنی یکی از رسالت های مهم قانونی و مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه شورای شهر منتخب آحاد مردم و براساس قانون یک نهاد اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است اظهار کرد: در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد تعامل بهتر است که باعث توسعه و اعتمادسازی بیشتر در جامعه می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید با رعایت دقیق مقررات و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها با جلب همکاری عموم مردم و همراهی مسوولان در بخش‌های مختلف، تمامی تلاش خود را صرف گره‌گشایی از مشکلات شهروندان و اجرای برنامه‌های مورد نیاز کنند.

زارع‌زاده مهریزی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک عبادت و وظیفه دینی و ملی است و فلسفه وجودی مدیران و مسوولان در نظام در هر رده و مقامی که هستند تحقق این امر است و باید در کنار هم برای امیدآفرینی تلاش خود را نسبت به گذشته افزایش دهند .

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مهزیز با اشاره به وجود یک‌صدایی و تعامل همه‌جانبه در بین خود به بیان نظر و پیشنهادهای خود ، همکاری مسوولان و شهروندان را در حل مشکلات و اجرای اولویت‌ها در فرصت باقیمانده خواستار شدند.

شورای اسلامی شهر مهریز پنج عضو دارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا