نماز جمعه در 25 شهر استان همدان اقامه می‌شود


نماز جمعه در 25 شهر استان همدان اقامه می‌شود

همدان- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: نماز جمعه این هفته (هشتم اسفند) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در 25 شهر استان اقامه می‌شود.

حجت الاسلام «محمد مولایی» صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و با وضعیت قرمز، نماز جمعه این هفته در تمامی شهرهای استان شامل همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، تویسرکان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، درگزین، بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، فامنین و اسدآباد اقامه می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان خاطرنشان کرد: رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها و همچنین استفاده نمازگزار از مهر، سجاده، تسبیح و جانماز شخصی از جمله پروتکل های تعیین شده برای حضور در مصلاها و مسجد و اقامه نماز جمعه است.

وی عنوان کرد: افرادی که سابقه بیماری‌ قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با تاکید بر اینکه آیین نماز جمعه همچون هفته‌های گذشته در کمترین زمان ممکن اقامه می شود، از ضد عفونی کردن دست نمازگزاران، توزیع ماسک بین آنها و تب‌سنجی عمومی در ملادی ورودی مسجد و مصلاها خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی همدان، شهرستان تویسرکان در وضعیت نارنجی ، شهرستان های اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری