128 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی تحت مراقبت ویژه قرار دارند


128 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی تحت مراقبت ویژه قرار دارند

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: 128 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر جواد آقازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار حدود ۳۰ درصد بیشتر از آمار حدود یک ماه گذشته است که کمترین میزان بستری شدگان در مراکز آی سی یو استان به تعداد ۹۹ نفر ثبت شد.

وی اضافه کرد:از این تعداد همچنین ۲۲ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به ابتلای ۳۴۰ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اظهار کرد: از این تعداد حدود ۷۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

آقازاده گفت: در حال حاضر ۴۵۷ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که هرچند ۶۲ نفر کمتر از بیشترین میزان طی هفته جاری است ولی رقم بالایی به شمار می رود.

وی با اشاره به فوت سه نفر دیگر شامل ۲ نفر در ارومیه و یک نفر در سردشت به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۶۱۸ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۱۱۳ هزار و ۱۶۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که نشان می دهد از هر ۳۰ نفر در استان، یک نفر به کرونا مبتلا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!