مازندران تا 6 درجه گرم‌ می‌شود


مازندران تا 6 درجه گرم‌ می‌شود

ساری - ایرنا - بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران دمای هوای استان از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده 6 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازندران در روزهای گذشته همراه با ورود سامانه بارشی کاهش ۱۵ درجه ای دما را تجربه کرد به طوری که اوج آن در روز چهارشنبه بود و دمای هوای ساری مرکز استنان مازندران به حدود ۶ درجه سانتیگراد رسید.

اما بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امروز با صاف شدن هوا دمای استان به سمت افزایشی پیش خواهد رفت و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که از امروز به دلیل صاف شدن آسمان و تابش مستقیم آفتاب بر مناطق کوهستانی و سواحل دریای خزر مردم استان شاهد افزایش نسبی دما خواهند بود.

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی دمای امروز مازندران در گرم ترین ساعت به ۸ درجه سانتیگراد می رسد که تا روز یکشنبه هفته آینده ۶ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

هواشناسی مازندران برای وضعیت دریای خزر نیز امواجی آرام و شرایط مطلوب برای فعالیت دریایی به خصوص ماهیگیری پیش بینی کرد.

شب‌های سرد در پس روزهای آفتابی

هواشناسی ضمن افزایش شدن دمای هوا در ساعات روز برای ساعات شب تداوم سرما پیش بینی کرد به طوری که برای روزهای آینده دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه ای بر مدار صفر تا یک درجه سانتیگراد خواهد بود.

بامداد امروز نیز ساری مرکز استان مازندران دمای یک درجه زیر صفر و "رینه" آمل به عنوان سرد ترین نقطه استان دمای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی تداوم دمای سرد شبانه تا پایان هفته جاری در مازندران ادامه دارد.

هم اکنون منطقه سیاه بیشه چالوس با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و برامسر با ۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان هستند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو