احداث پروژه های عمرانی در کلانشهرها بسیار مهم است


احداث پروژه های عمرانی در کلانشهرها بسیار مهم است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: در کلانشهرها، وقت مردم بسیار مهم‌ است و با توجه به این مساله، احداث پروژه های عمرانی کارهای مردم را تسهیل و روند فعالیت آنها را سرعت می بخشد، بسیار مهم است.

محمود واعظی امروز (جمعه- ۸ اسفند ماه) در مراسم افتتاح پل آفتاب و خیابان های تابان و آسمان در اصفهان، اظهار کرد: اقدامات عمرانی اخیر استان اصفهان تاثیر بسیاری بر وقت و سلامت مردم خواهد گذاشت.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم ‌به گونه ای عمل کنیم که هوای پاک تری داشته باشیم بسیار مهم است و در کشورهای پیشرفته تمام ساز و کارها در راستای سلامت عموم جامعه و پاکی محیط زیست قرار دارد.

به گزارش ایسنا، رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: در کلانشهرها، وقت مردم بسیار مهم‌ است و با توجه به این مساله، احداث پروژه های عمرانی کارهای مردم را تسهیل و روند فعالیت آنها را سرعت می بخشد.

وی خاطر نشان کرد: اصفهان در چهار راه کشور قرار دارد و محل عبور و مرور به سایر استان هاست و ساخت چنین پل هایی دستاوردهای ارزشمندی مانند عدم ترافیک‌ و کاهش تصادفات را به همراه دارد.

واعظی تصریح کرد: صفا و همدلی خوبی میان مسئولان ‌استان برقرار است و این مساله بسیار خوشحال کننده است و تحت تاثیر این مساله پیشرفت های بسیار دیگری برای این استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...