هلال احمر اصفهان به 45 حادثه‌دیده امدادرسانی کرد


هلال احمر اصفهان به 45 حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

اصفهان- ایرنا -  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: امدادگران این نهاد در 48 ساعت گذشته همزمان با افزایش بارش‌ها و سرمای هوا به 45 حادثه‌دیده ناشی از برف و کولاک و امداد و کمک‌رسانی کردند.

داریوش کریمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در قالب این عملیات امدادی هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و خدمات سرپایی برای چهار نفر آسیب دیده انجام شد.

وی مجموع گروه‌های امدادی اعزام شده در ۲ روز اخیر را ۱۵ تیم اعلام و اضافه کرد: ۳۹ امدادگر در عملیات مورد اشاره حضور داشتند و اعزام ۱۲ دستگاه آمبولانس در این مدت انجام گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: همزمان با افزایش بارندگی و برودت هوا هشت مورد حادثه جاده‌ای در محورهای مختلف استان رخ داد که به آسیب دیدگی ۱۸ نفر منجر شد و عملیات امداد و نجات برای این افراد نیز انجام گرفت.

کریمی خاطرنشان کرد: آمادگی نجاتگران این نهاد برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در ساعات پیش رو بویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر افزایش خواهد یافت تا در کمترین زمان ممکن عملیات انجام گیرد.

بر اساس گزارش اداره‌کل هواشناسی اصفهان، با ورود موج ناپایدار از اواسط روز پنجشنبه که منجر به بارش برف و باران در اقصی نقاط استان شد تا روز شنبه کاهش شدید دما بین ۸ تا ۱۲ درجه بویژه در استان پیش بینی می‌شود.

بیش از ۲۴ هزار امدادگر ، نجاتگر و داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟