درخواست ناجا برای اختصاص واکسن کرونا به ماموران پلیس


درخواست ناجا برای اختصاص واکسن کرونا به ماموران پلیس

فرمانده نیروی انتظامی از درخواست این نیرو از وزارت بهداشت برای اختصاص سهمیه واکسن کرونا به ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مساله افراد دارای اولویت‌ برای دریافت واکسن کرونا از جمله مواردی است که در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است، از نامه‌ای پیرامون اختصاص واکسن به هنرمندان و تزریق واکسن از سوی یکی از سلبریتی‌ها در ایالت متحده تا تذکر عضو شورای شهر در مورد قرارگرفتن کارمندان شهرداری و نیروهای خدماتی در اولویت نخست دریافت واکسن از جمله مواردی است که در روزهای اخیر پیرامون واکسن کرونا رسانه‌ای شده است.

در این میان ماموران پلیس نیز از جمله افرادی هستند که بنا به گفته فرماندهان ارشد ناجا پس از کادر درمان در صف اول مقابله با کرونا قرار داشته و در این ایام نه تنها ارتباطشان با سطح جامعه محدود نشده بلکه در جریان اجرای محدودیت ها و افزایش نظارت‌ها ماموریت‌های بیشتری هم داشته‌اند. همین موضوع نیز سبب شد تا چگونگی اختصاص واکسن به ماموران پلیس را از فرمانده ناجا جویا شویم .
سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اختصاص واکسن به ماموران پلیس گفت: ماموران پلیس بعد از کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار داشته و دارند، ماموران ما از همان روزهای نخست ورود کرونا به کشور در اجرای محدودیت های ترافیکی، نظارت بر صنوف، برخورد با احتکار، تامین نظم و امنیت بیمارستان ها و مراکز درمانی و ... حضور داشتند و در کنار آن وظیفه تامین امنیت نیز بر عهده‌شان بود.
وی ادامه داد: در همین راستا به وزارت بهداشت و وزیر محترم بهداشت اعلام کردیم که ماموران ناجا را نیز در اولویت قرار دهند و ایشان هم پذیرفتند. ما گفتیم که کارکنان ما که در معرض خطر و مواجهه با افراد متعدد هستند جزو این افراد قرار بگیرند که ما امیدواریم به محض فراهم شدن شرایط تزریق واکسن به این افراد نیز آغاز شود.
انتهای پیام/
منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022