استاندار قزوین: مرغداران متخلف مجازات می‌شوند


استاندار قزوین: مرغداران متخلف مجازات می‌شوند

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: مرغدارانی که بدون توجه به حقوق مردم بخواهند مرغ خود را در بازار آزاد به قیمت گزاف به فروش برسانند، مجازات خواهند شد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز جمعه با بیان این مطلب، افزود: یکی از وظایف ستاد تنظیم بازار، بازرسی و نظارت بر تأمین کالاها و عرضه آنها در بازار از جمله گوشت مرغ است که مورد تقاضای مردم قرار دارد و باید برای تامین آن با توجه به ظرفیت‌های داخل استان اقدام شود.

وی افزود: تمام سیاست استان حمایت از تولید است که آن را به عنوان یک دستور شرعی،قانونی و تکلیفی خود می دانیم و مقام معظم رهبری نیز این موضوع را به عنوان یک امر بسیار مهم برای کشور دانسته‌اند.

استاندار قزوین گفت: ما از همه واحدهای تولیدی به ویژه مرغداری‌ها در همه شرایط حمایت و تسهیلگیری کرده‌ایم و انتظار داریم تا سیاست استان، حمایت از تولید است در تولید و توزیع گوشت مرغ، همکاری جدی با مدیران استان داشته باشند.

وی افزود: اصلاً قابل پذیرش نیست ما در استان، بخش زیادی از مرغ مورد نیاز کشور را تولید کنیم اما خود استان از این موهبت بی بهره باشد و مرغداران اقدام به انتقال مرغ به استان‌های دیگر کنند و به مردم فشار بیاورند که موجب نارضایتی در جامعه شود.

جمالی پور گفت:ما دستور داده‌ایم که با هرمرغداری که حقوق مردم را توجه نکند برخورد شود و نیروی انتظامی نیز در خروجی‌های استان مستقر باشد و اگر مرغداری بدون هماهنگی، برای خروج مرغ اقدام کرد آن را ضبط کنند و در مناطق محروم استان توزیع نمایند.

وی تصریح کرد: از همه مرغداران استان درخواست می‌کنیم که این شرایط سخت را با کمک خود تسهیل کنند و اجازه ندهند که ما به رفتارهای سختگیرانه و مقابله‌ای روی آوریم.

جمالی پور با بیان اینکه اگر مرغداران، همکاری نکنند حتماً مجازات خواهند شد و تخلف آنها مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود:سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه دارد با مرغدارانی که بدون رعایت ضوابط قانونی و اخذ مجوز از دامپزشکی و هماهنگی با جهاد کشاورزی مرغ را خارج می‌کنند و در بازارهای دیگر به صورت آزاد و به قیمت‌های گزاف می‌فروشند حتماً برخورد کند.

استاندار قزوین گفت: انتظار داریم تولیدکنندگان در استان هیچ وقت در تقابل با یکدیگر قرار نگیرند و مثل همیشه میان تولیدکنندگان و خدمتگزاران آنها در دولت همراهی و همکاری وجود داشته باشد و با تدبیر و همکاری ازاین شرایط عبور کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد