بستر برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد مهیا است


بستر برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد مهیا است

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت آخرین انتخابات در دولت تدبیر و امید برگزار می شود و بستر برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری مردم در این استان مهیا است.

احد جمالی بعد ازظهر پنجشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: منافع نظام و خواسته مردم در انتخابات ۱۴۰۰ برای مجریان و مجموعه دست اندرکاران انتخابات به عنوان اصل اساسی مهم و با اهمیت است.

وی عنوان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

جمالی تاکید کرد: سلامت و مشارکت مردم در انتخابات دو اصل اساسی است.

وی زمان برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ ذکرکرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا، وجود تحریم ها و مشکلات و با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات گذشته؛ انتخاباتی پرشور و سالم در کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی می شود.

جمالی اضافه کرد: اطلاع رسانی لازم در راستای آموزش مجموعه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در دستور کار است.

جمالی همچنین به درک بالای مردم استان اشاره کرد و گفت: به طور قطع شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم و با نشاط خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: برنامه زمانبندی مراحل انتخابات ۱۴۰۰ اعلام و براساس این برنامه، روند اجرای کارها به خوبی در استان در حال انجام است.

جمالی اولویت اصلی مجریان و مجموعه عوامل برگزاری انتخابات را منافع انقلاب، نظام و خواست مردم اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و بیش از ۱۷ شهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید