چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در گرگان به پایان رسید


چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در گرگان به پایان رسید

گرگان - ایرنا - چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با معرفی نفرات برتر بخش‌های گوناگون و تجلیل از چند هنرمند پیشکسوت سینمای ایران شامگاه پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگان به پایان رسید.

در این مراسم علاوه‌ بر برگزاری بزرگداشت مهدی فخیم‌زاده و محمدعلی نجفی به‌ عنوان ۲ چهره پیشکسوت سینمای ایران، برگزیدگان جشنواره چهاردهم در بخش‌های مستند، داستانی، فیلمنامه، پویانمایی، موبایلی و نوجوان معرفی و تجلیل شدند.

پخش کلیپ و گزارش ویدئویی از فرآیند برگزاری جشنواره چهاردهم از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه بود.

استاندار گلستان در این مراسم فیلمسازان را سفیران فرهنگی انتقال پیام به دنیا دانست و گفت: حمایت از تولید فیلم های کوتاه می تواند منجر به تولید فیلم های بلند فاخر و تاثیرگذار شود.

هادی حق شناس اظهار داشت: فیلم کوتاه، ظرفیتی محدود برای بیان وقایعی بزرگ است که می تواند تاثیر بسزایی در مخاطبان داشته باشد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در گلستان که پایگاه واقعی تمام اقوام ایران زمین است و همگان ارادت ویژه ای به امام هشتم دارند می تواند زمینه بروز و ظهور آثاری فاخر را فراهم آورد.

اکران فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی سه روز برگزاری این رویداد از تاریخ چهارم تا ششم اسفند به‌طور برخط (آنلاین) انجام شد.

این رویداد همچنین در این سه روز به‌صورت محدود میزبان جمعی از هنرمندان و صاحبان آثار در گرگان بود.

به برگزیدگان این جشنواره بیش از یک میلیارد ریال جایزه نقدی و تندیس جشنواره با نمادی از مناره تاریخی مسجد جامع گرگان اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس