مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود…


مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود…

اولیور زیپس مدیرعامل ب‌ام‌و به ادعای برجسته تسلا یعنی رشد فروش متوسط 50 درصد در سال واکنش نشان داد. این مدیر ارشد توانایی تسلا در حفظ سهم خود از بازار الکتریکی‌ها را زیر سؤال برده است. او گفته است: ادامه حرکت تسلا با این سرعت راحت نخواهد بود زیرا بقیه رقبای صنعت خودرو نیز با … The post مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود… appeared first...

اولیور زیپس مدیرعامل ب‌ام‌و به ادعای برجسته تسلا یعنی رشد فروش متوسط ۵۰ درصد در سال واکنش نشان داد. این مدیر ارشد توانایی تسلا در حفظ سهم خود از بازار الکتریکی‌ها را زیر سؤال برده است.

مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود…

او گفته است:

ادامه حرکت تسلا با این سرعت راحت نخواهد بود زیرا بقیه رقبای صنعت خودرو نیز با سرعت بالایی در حال حرکت رو به جلو هستند.

تسلا در سال ۲۰۲۰ حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده که یک رکورد محسوب می‌شود. البته واقعیت این است که هر روز به تعداد خودروسازان مطرحی که وارد بازار خودروهای الکتریکی می‌شوند افزوده می‌شود. با حضور فولکس‌واگن، جنرال موتورز، فورد، مرسدس و ب‌ام‌و در بازار تمرکز زیادی روی این بخش معطوف شده و بی‌شک تسلا در آینده با رقبای زیادی مواجه خواهد شد.

مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود…

اظهارات زیپس درست با یکی از شدیدترین افت‌های ارزش سهام تسلا از زمان ورود به بازار سرمایه همراه شده است. البته پس از کاهش حدود ۱۸ درصدی ارزش تسلا در روز سه‌شنبه هفته پیش شاهد افزایش ملایم دوباره آن هستیم. اگرچه ارزش سهم تسلا به قیمت ۷۹۵ دلاری روز جمعه قبل نرسیده اما در زمان نگارش خبر، قیمت هر سهم حدود ۶۸۲ دلار است و بنابراین اندکی از ضرر چند روز پیش تسلا جبران شده است.

مدیرعامل ب‌ام‌و: رشد تسلا همیشگی نخواهد بود…

اگرچه حضور خودروسازان مطرح در بازار خودروهای الکتریکی به معنی وجود رقبایی سرسخت برای تسلاست اما دلیل خوبی برای افزایش فروش این شرکت آمریکایی در سال‌های آتی وجود دارد. به لطف بازار گسترده چین و ورود به بازار هند در اواخر سال جاری و همچنین عرضه خودرویی الکتریکی با قیمت ۲۵ هزار دلار، تسلا پتانسیل رشد را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)