منچسترسیتی به دنبال جذب ارلینگ هالند و جیوانی رینا


منچسترسیتی به دنبال جذب ارلینگ هالند و جیوانی رینا

سران منچسترسیتی به دنبال ارائه پیشنهادی برای جذب ارلینگ هالند و جیووانی رینا در پنجره نقل و انتقالات بعدی...

به گزارش طرفداری و به نقل از آ اس، ارلینگ هالند و جیووانی رینا در حال سپری کردن فصلی فوق العاده در دورتموند هستند و بر کسی پوشیده نیست که باشگاه های زیادی در اروپا به دنبال جذب این دو بازیکن در فصل بعدی نقل و انتقالات هستند. باشگاه دورتموند نیز که به خاطر مشکلات پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده است، می خواهد با فروش تعدادی از بازیکنانش به شرایط مالی باشگاه سامان دهد و شنیده ها حاکی از این است که سران باشگاه آلمانی حاضرند تا 7 بازیکن تیم اصلی را به فروش برسانند.

باشگاه دورتموند در فصل جاری و به خاطر کروونا چیزی در حدود 44 میلیون دلار ضرر مالی داشته است و در سال مالی جاری نیز چیزی در حدود 75 میلیون دلار ضرر کرده اند. این اولین باری است که باشگاه دورتموند در 12 سال جاری دچار مشکل مالی می شود. در حال حاضر و بنابر گزارش ترنسفرمارکت قیمت فعلی هاند 121 میلیون دلار و قیمت رینا در حدود 41 میلیون دلار است.

شنیده ها حاکی از این است که سران منچسترسیتی در حال آماده کردن پیشنهادی با ارزش بیش از 140 میلیون دلار(100 میلیون پوند) برای هر دو بازیکن هستند. پپ گواردیولا، مربی آبی آسمانی پوشان در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای سرخیو آگوئرو است که در پایان فصل و با پایان قراردادش باشگاه را ترک خواهد کرد.

رینا و هالند در چند مقطع مختلف از فصل مورد توجه سران سیتی قرار گرفته اند و هر دو در حال حاضر شرایط خوبی را در مستطیل سبز سپری می کنند. با این وجود هالند این روزها خواهان زیادی در فوتبال اروپا دارد و به نظر نمی رسد پپ به این راحتی بتواند پیراهن منچسترسیتی را بر تن مهاجم نروژی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها