مجلس برای انقلابی ماندن باید چه کار کند؟


مجلس برای انقلابی ماندن باید چه کار کند؟

به گزارش مشرق، کمیل خجسته در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مجلس اگر صفت انقلابی را بخواهند برای مجلس حفظ کنند، باید به عقلانیت انقلابی، اصول انقلابی، سیاست‌ورزی انقلابی و آرمان‌های...

به گزارش مشرق، کمیل خجسته در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مجلس اگر صفت انقلابی را بخواهند برای مجلس حفظ کنند، باید به عقلانیت انقلابی، اصول انقلابی، سیاست‌ورزی انقلابی و آرمان‌های انقلابی وفادار و پایبند باشند. موفقیت مجلس یک شاخص بزرگ خواهد داشت و آن این است که مردم در انتخابات آینده مشارکت فعالانه داشته باشند.

ریل‌گذاری برای حل مشکلات مردم برای دولتی که سخت حرکت می‌کند و دیر به کار می‌افتد حتما کار سختی است. مقابله با دشمنی که زیرک و حیله‌گر است، حتما درایت و عقلانیت ویژه‌ای می‌خواهد.

دلگرم‌کردن مردم و تزریق روح امید به مردم در این بمباران رسانه‌ای تبلیغاتی از بی‌بی‌سی و اینترنشنال تا نیمه‌محرمانه و رادارهای ناشناس، حتما روح بزرگی لازم دارد.

در میان همه گرفتاری‌های نمایندگان پرتلاش که می‌خواهند باری از دوش مردم بردارند، حتما نمایندگان محترم حواسشان هست که عده‌ای خارج از مجلس، ستاد تخریبشان را در صحن زده‌اند. دشمن خارجی هم تمرکزش را بر همین نقطه‌ی قوت این روزها گذاشته است که انشالله نیرنگ بدخواه مردم به خودش برخواهد گشت. در چنین فضایی تیر به سمت پیک زدن نه تنها به راحتی جبران نمی‌شود که حتما پاسخگویی برای آن لازم دارد.

حرکت کف صحن اگر همگرایانه و متحد به سمت منافع ملی نباشد، نخواهد توانست آن جایگاه رأس امورش را بازیابد. چندمین تذکر در این چندماه از موضوع استیضاح و تعامل با یک وزیر و... شاید خوب نباشد، شاید هم طبیعت کار باشد اما صحن مجلس محل آزمون مهمی است برای انقلابیون در میدان که با توییت و اینها پاس نمی‌شود. با مشارکت امیدوارانه مردم در خرداد ارزیابی خواهد شود. حتما دلسوزان در کف صحن با توجه به تجربه این چند وقت برای آن تدبیر خواهند کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج