صعود میلان، یونایتد و رُم در شب حذف لسترسیتی/ دینامو زاگرب در غیاب محرمی به یک هشتم نهایی رسید


صعود میلان، یونایتد و رُم در شب حذف لسترسیتی/ دینامو زاگرب در غیاب محرمی به یک هشتم نهایی رسید

میلان به لطف گل زده بیشتر در خانه ستاره سرخ بلگراد توانست خود را به جمع 16 تیم پایانی مسابقات لیگ اروپا برساند.

به گزارش مشرق، دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب به پایان رسید که در این چارچوب میلان با نتیجه یک - یک مقابل ستاره سرخ بلگراد متوقف شد.

تنها گل فرانک کسیه در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی باعث شد میلان در مجموع دو مسابقه به تساوی 3 - 3 برسد، اما با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف توانست به جمع 16 تیم پایانی صعود کند. نابوهانه در دقیقه 24 برای ستاره سرخ گلزنی کرد و مارکو گوبلیچ در دقیقه 70 از زمین اخراج شد تا این تیم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

دینامو زاگرب هم با نتیجه یک بر صفر از سد کراسنودار گذشت و با برتری 4 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به مرحله یک هشتم نهایی رسید. صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو به دلیل مصدومیت، نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بدون تیم‌های اسپانیایی؟

پنجشنبه شب همچنین لسترسیتی در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل اسلاویا پراگ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. لوکاس پروود در دقیقه 49 و عبدالله سیما در دقیقه 79، گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

رُم نیز با نتیجه 3 بر یک بر براگا غلبه کرد و در مجموع دو دیدار با پیروزی 5 بر یک، به جمع 16 تیم پایانی صعود کرد. ادین ژکو در دقیقه 24، کارلس پرس در دقیقه 75 و بورخه مایورال در دقیقه 1+90 برای جالوروسی گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که منچستریونایتد مقابل رئال سوسیه‌داد به تساوی بدون گل رسید و با برتری 4 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.

نتایج سایر دیدارهای همزمان این مسابقات به شرح زیر است:

بایر لورکوزن صفر - یانگ بویز 2 (یانگ بویز با برتری 6 بر 3 در مجموع دو مسابقه، راهی یک هشتم نهایی شد)
PSV آیندهوون 2 - المپیاکوس یک (با توجه به برتری 4 بر 2 المپیاکوس در بازی رفت، این تیم به مرحله بعد رسید)
بروژ صفر - دینامو کیف یک (با توجه به تساوی یک - یک در بازی رفت، نماینده اوکراین به دور بعدی مسابقات صعود کرد)

به این ترتیب تیم‌های تاتنهام، آژاکس، شاختار دونتسک، گرانادا، مولده، ویارئال، گلاسکو رنجرز، آرسنال، المپیاکوس، یانگ بویز، دینامو زاگرب، رُم، اسلاویا پراگ، میلان، منچستریونایتد و دینامو کیف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا حاضر می‌شوند. قرار است امروز (جمعه) قرعه‌کشی این دور از مسابقات برگزار شود و تیم‌ها در روزهای 21 و 28 اسفند 99 به مصاف هم می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش