شوک بزرگ به علیرضا بیرانوند پس از تصمیم باشگاه آنتورپ


شوک بزرگ به علیرضا بیرانوند پس از تصمیم باشگاه آنتورپ

یک سایت بلژیکی از احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از تیم آنتورپ خبر داد؛ اتفاقی که احتمالا با جذب قطعی دروازه‌بان بلژیکی عملی شود. نوشته شوک بزرگ به علیرضا بیرانوند پس از تصمیم باشگاه آنتورپ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شوک بزرگ به علیرضا بیرانوند پس از تصمیم باشگاه آنتورپ

احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از آنتورپ
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰
شوک بزرگ به علیرضا بیرانوند پس از تصمیم باشگاه آنتورپ

یک سایت بلژیکی از احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از تیم آنتورپ خبر داد؛ اتفاقی که احتمالا با جذب قطعی دروازه‌بان بلژیکی عملی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت «voetbalkrant» بلژیک خبر داد مسئولان باشگاه یوپن به دنبال انتقال قطعی «ارتوین دی ولف» به تیم آنتورپ هستند. بعد از مصدومیت «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی تیم آنتورپ و عملکرد نه چندان موفق علیرضا بیرانوند به جای وی، آنتورپی ها در نقل و انتقالات نیم فصل به صورت قرضی دی ولف را از یوپن به خدمت گرفتند.

مدیر ورزشی باشگاه یوپن اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره برای قطعی کردن انتقال دی ولف به آنتورپ است. طبق اعلام سایت «voetbalkrant» دی ولف نفر جایگزین برای ژان بوتز در فصل آینده و دروازه بان دوم این تیم خواهد بود.

این سایت در ادامه با اشاره به تاثیر این انتقال قطعی بر سرنوشت علیرضا بیرانوند نوشت:

ملی پوش ایرانی ممکن است به دنبال باشگاه جدیدی باشد. بیش از همه به این دلیل که این دروازه بان که در کشورش یک ستاره واقعی است، نمی‌تواند خودش را با نیمکت نشینی وفق دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !