طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می‌شود


طرح زمستانه کتاب در قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح زمستانه کتاب قزوین با حضور 10 کتاب‌فروشی از 9 تا 16 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.  

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: در این طرح خریداران و دوستداران کتاب می‌توانند با ۲۵ درصد تخفیف و تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند.

وی تصریح کرد: طرح زمستانه کتاب به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب در استان اجرا می‌شود.

این مسوول افزود: در شانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی زمستانه کتاب سقف خرید برای هر خریدار ۲۰۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اظهار داشت: از ۱۰ کتاب‌فروشی شرکت‌کننده در طرح پاییزه، هشت کتاب‌فروشی در قزوین و ۲ کتاب‌فروشی دیگر در تاکستان و محمدیه است.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل زمستانه، خرید کتاب را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

این مسوول تأکید کرد: همه‌گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتاب‌فروشان و ناشران وارد کرده است و امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتاب‌فروشی‌های استان و میزان علاقه مردم به خرید کتاب افزوده شود.

اسماعیلی خاطر نشان ساخت: مدیریت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان اجرای طرح بر عهده کتاب‌فروشی و کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتاب‌فروشی‌ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به اسامی کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح زمستانه کتاب، گفت:فروشگاه آریا کتاب،پاتوق کتاب، پویا کتاب، رخداد، شهر کتاب،هنر و کتاب، کتاب‌سرای علامه، کتاب‌سرای مینوی خرد، فطرس و خانه کتاب اوستا کتابفروشی مشارکت کننده این طرح در قزوین و شهرستان ها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو