ملکه الیزابت: خودخواه نباشید و واکسن بزنید


ملکه الیزابت: خودخواه نباشید و واکسن بزنید

شفقنا- ملکه بریتانیا از کسانی که از دریافت واکسن کرونا امتناع می‌کنند خواست خودخواه نباشند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، ملکه 94 ساله انگلیس که ماه گذشته اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد از همه کسانی که تمایلی برای دریافت این واکسن ندارند خواست خودخواهی را کنار بگذارند و به خاطر دیگران واکسن بزنند. ملکه […]

ملکه الیزابت: خودخواه نباشید و واکسن بزنیدملکه الیزابت: خودخواه نباشید و واکسن بزنید

شفقنا- ملکه بریتانیا از کسانی که از دریافت واکسن کرونا امتناع می‌کنند خواست خودخواه نباشند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، ملکه ۹۴ ساله انگلیس که ماه گذشته اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد از همه کسانی که تمایلی برای دریافت این واکسن ندارند خواست خودخواهی را کنار بگذارند و به خاطر دیگران واکسن بزنند. ملکه الیزابت همچنین گفت: من خود این واکسن را تزریق کرده‌ام؛ واکسن کرونا به کسی آسیب نمی‌زند.

ملکه و شوهر ۹۹ ساله‌اش که اکنون به خاطر یک بیماری غیر از کرونا در بیمارستان‌ بستری است، به دلیل کهولت سن در اولویت دریافت واکسن کرونا در انگلیس قرار گرفتند. ملکه گفت: من خودم واکسن را دریافت کردم و حس خوبی داشتم؛ این واکسن اصلاً درد یا مشکلی ایجاد نمی‌کند و من هزاران نامه از مردم دارند که از تجربه خوب واکسن زدن تعریف می‌کردند و از آسان بودن آن ابراز رضایت داشتند.

نزدیک به ۱۹ میلیون نفر در انگلیس دستکم یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. انگلیس از نظر ابتلا و مرگ و میر کرونایی بدترین آمار را در اروپا دارد.

ملکه الیزابت از کسانی که قصد ندارد واکسن بزنند درخواست کرد خودخواه نباشند و به فکر دیگران هم باشند.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان