مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد


مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی در واحد روابط‌عمومی و فضای ‌مجازی این اداره‌کل خبر داد.

"مجید صفایی" با اعلام این خبر، افزود: این مستند در ۶۰ کلیپ یک دقیقه‌ای از طریق صفحه اینستاگرام اداره‌کل استان به نشانی kb_cthh و شبکه استانی دنا پخش می‌شود.
وی با اشاره به این‌که کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد که باید معرفی شود، تصریح کرد: در راستای تعامل و هم‌افزایی دو حوزه روابط عمومی و رسانه برای معرفی این ظرفیت‌ها در شبکه‌ استانی دنا، برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، اظهار کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی شایان غفاری از مستندسازان استان و با همکاری حوزه‌ معاونت‌گردشگری و ‌روابط عمومی استان تولید شده است.
به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، باحضور معاون‌گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمستند ۶۰ دقیقه معرفی جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟