7 میلیارد ریال برای آبرسانی به مجتمع حسن‌آباد روانسر هزینه شد


7 میلیارد ریال برای آبرسانی به مجتمع حسن‌آباد روانسر هزینه شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب روانسر گفت: برای احداث خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب مجتمع حسن‌آباد این شهرستان هفت میلیارد ریال هزینه شد.

غفار صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خط انتقال جدید مجتمع حسن آباد با نصب پنج دستگاه شیر قطع و وصل آب، ۲ دستگاه شیر هوا و احداث ۲ باب حوضچه بتونی شیرآلات تکمیل و پس از رینگ خط انتقال، در مدار بهره برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۷ روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از آب سالم و پایدار برخوردار شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب روانسر ادامه داد: خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب مجتمع حسن آباد، در سال های گذشته به علت قدمت بالا و فرسودگی، با شکستگی های متعدد مواجه می شد که این امر علاوه بر قطعی طولانی مدت آب روستاهای تحت پوشش، تحمیل هزینه و ایجاد خسارت به اراضی کشاورزی و نارضایتی روستاییان را به دنبال داشت.
صالحی اضافه کرد: در سال ۹۸ کار مطالعه و طراحی و اجرای خط انتقال جدید مجتمع به متراژ هفت هزار و ۴۴۰ متر در دستور کار قرار گرفت و چهار هزار و ۴۰۰ متر آن به طور کامل اصلاح و تعویض شد.
وی دلیل اصلی تاخیر در اجرای طرح را وجود افراد معارض عنوان کرد.
مجتمع آبرسانی حسن آباد روانسر شامل ۱۷ روستا با هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید