گلکسی تب اس 7 لایت با تراشه اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد


گلکسی تب اس 7 لایت با تراشه اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد

گجت نیوز اخیرا دریافتیم که سامسونگ روی تبلت جدیدی با نام گلکسی تب اس 7 لایت – Galaxy Tab S7 Lite کار می‌کند. حالا از طریق بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات کلیدی آن فاش شده است. نسخه‌ای از سامسونگ گلکسی تب اس 7 لایت که تحت تست‌های گیک‌بنچ قرار گرفته، 5G و دارای شماره مدل SM-T736B است. اسم رمز... نوشته گلکسی تب اس 7 لایت با تراشه اسنپدراگون 750G در گیک...

اخیرا دریافتیم که سامسونگ روی تبلت جدیدی با نام گلکسی تب اس ۷ لایت – Galaxy Tab S7 Lite کار می‌کند. حالا از طریق بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

نسخه‌ای از سامسونگ گلکسی تب اس ۷ لایت که تحت تست‌های گیک‌بنچ قرار گرفته، ۵G و دارای شماره مدل SM-T736B است. اسم رمز lito هم در فهرست نتایج دیده می‌شود و پردازنده، فرکانس پایه ۱.۸۰ گیگاهرتز دارد.

همچنین بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده، چیپست دستگاه به حداکثر سرعت ۲.۲۱ گیگاهرتز می‌رسد و از وجود GPU آدرنو ۶۱۶ بهره می‌برد. همه این‌ها سرنخ‌هایی از اسنپدراگون ۷۵۰G به ما می‌دهند. پیش‌تر این تراشه در گوشی های گلکسی ای ۴۲ ۵G، موتورولا موتو جی ۵G، شیائومی می ۱۰ لایت، شیائومی می ۱۰ آی ۵G و ردمی نوت ۹ پرو ۵G هم استفاده شد.

نام سیستم عامل اندروید ۱۱ و ظرفیت ۴ گیگابایتی رم نیز با این بنچمارک‌گیری آشکار شده است. حاصل عملکرد دستگاه، کسب به ترتیب ۶۵۰ و ۱۶۹۴ امتیاز در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 5 بود.

اما از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی تب اس ۷ لایت باید به صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی و پشتیبانی از Galaxy Continuity (برای استفاده از تبلت به عنوان گوشی دوم گلکسی) اشاره کنیم. انتظار می‌رود این تبلت سامسونگ با عرضه در اواخر بهار پیش‌رو، جای گلکسی تب اس ۶ لایت را بگیرد که در بهار ۲۰۲۰ معرفی شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در