امام جمعه هیرمند: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند


امام جمعه هیرمند: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به امنیت و اقتدار نظام هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم گزمه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه هیرمند اظهارداشت: دشمن امروز دنبال بهانه است آنها ضربات مهلکی از نظام جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند و منتظرند جرقه‌ای در یک کجا شکل گیرد تا از آب گل آلود ماهی صید کنند.
وی با بیان اینکه اگر در این بین افراد تاثیرگذار جامعه در تریبون ها دقت نکنند دشمن بهره برداری خود را می‌کند افزود: اتفاقات مرز سراوان در حال بررسی است و هرکس مقصر باشد با آنها برخورد می شود.
امام جمعه هیرمند گفت: اما در هنگام حوادث همه افراد باید منطقی رفتار کنند و احساسات را کنار گذاشته چرا که دشمن سوار بر احساسات آنان می شود.

وی اظهارداشت: امنیتی که هم‌اینک در سیستان و بلوچستان برقرار است را مدیون زحمات همه مردم، نیروهای امنیتی و بزرگان طوایف هستیم.

حجت الاسلام گزمه بیان کرد: امنیت نعمت بزرگی است که امروز شاهد آن هستیم، اگر اشتباهی توسط شخصی شکل گیرد باید مراقب باشیم تا عواقب آن به جامعه کشیده نشود.

وی تصریح کرد: اگر مطالبه‌ای در سطح جامعه وجود دارد را باید از مسیر خودش پیگیری کنیم تا مورد سو استفاده دشمنان قرار نگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق